zwemmen in de indische oceaan;) - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu zwemmen in de indische oceaan;) - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

zwemmen in de indische oceaan;)

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

27 Juli 2010 | India, Pololem

27 juli 2010 dag 25

Het eten is hier lekker! Sanwiches, pannekoeken, pizza’s, pasta… Goed te doen :) De hele dag op het strand gelegen, en gezwommen ;) Het was op een regenbuitje na, super mooi weer :D Ook zon gezien :) ‘S avonds hebben we dat vakantiegevoel doorgezet met een aantal cocktails (die voor zo’n drie euro helemaal zelf gemaakt worden tot de vers geperste ananassap aan toe :) ) en een kaar spelletje ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pololem

Lotte

2 juli is het zo ver: in het vliegtuig naar India :D Ik ben daar ongeveer 6 weken, waarin ik mooi het land ga bekijken, en twee weken vrijwilligers werk ga doen. Vandaag heb ik mijn vliegreis geboekt... Ik kijk er nu al naar uit :) Maar eerst nog even die examens...

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 23232

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

India

Landen bezocht: