Zwemmen met boerka - Reisverslag uit Mysore, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu Zwemmen met boerka - Reisverslag uit Mysore, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Zwemmen met boerka

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 Juli 2010 | India, Mysore

Vandaag de kaartjes verstuurd :) ben benieuwd wanneer ze aankomen;) we zijn rond 12:00 u met z'n zessen naar het GRS-Fantasypark gegaan, de andere vier gingen niet mee omdat er 1 haar tas moest pakken (gaat morgen naar vrijwilligersproject) en de rest ging vandaag al naar t project. Het park was echt wel heel leuk :) een golfslagbad, veel glijbanen (die natuurlijk allemaal zijn uitgeprobeerd;)) en nog meer waterattracties :)Rondlopen in je bikini is er in India natuurlijk niet bij, gelukkig is daar de korte broek wel normaal :) met n voetbalshirt erop is het dan best te doen, beter dan de vrouw met boerka, die we zagen lopen ;) we hadden mazzel met het weer vandaag :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mysore

Lotte

2 juli is het zo ver: in het vliegtuig naar India :D Ik ben daar ongeveer 6 weken, waarin ik mooi het land ga bekijken, en twee weken vrijwilligers werk ga doen. Vandaag heb ik mijn vliegreis geboekt... Ik kijk er nu al naar uit :) Maar eerst nog even die examens...

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 23456

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

India

Landen bezocht: