kakkerlakken tussenstand staat op.... - Reisverslag uit Assonora, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu kakkerlakken tussenstand staat op.... - Reisverslag uit Assonora, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

kakkerlakken tussenstand staat op....

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

31 Juli 2010 | India, Assonora

31 juli 2010 dag 29

Na het wakkerworden stond de kakkerlakken tussenstand op 12 :). Na de brunch gingen we met de bus naar Mapusa (mapsa) om het stadje te verkennen. (= het dichtsbijzijnde stadje, half uurtje met de bus) was leuk, super grote markt, ik heb Fennie gekocht! Haha. Dat mag helaas alleen in Goa gekocht en genuttigd worden, dus ik moet een smokkelroute aanleggen om die fles drank meet e nemen :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Assonora

Lotte

2 juli is het zo ver: in het vliegtuig naar India :D Ik ben daar ongeveer 6 weken, waarin ik mooi het land ga bekijken, en twee weken vrijwilligers werk ga doen. Vandaag heb ik mijn vliegreis geboekt... Ik kijk er nu al naar uit :) Maar eerst nog even die examens...

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 23234

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

India

Landen bezocht: