nog een gezellige avond met bier voor 40 roepie ;) - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu nog een gezellige avond met bier voor 40 roepie ;) - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

nog een gezellige avond met bier voor 40 roepie ;)

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 Juli 2010 | India, Pololem

29 juli 2010 dag 27

In Goa is alles heel relaxed. We ontbijten dan ook om 11:00 uur, lunchen om 15:00 uur en dineren rond 21:00 of half tien. Het bevalt me prima dit dagritme :) Er lope nook super veel honden op straat, maar ze liggen ook rustig ergens in een café of restaurant, maar ze zijn wel oke :). Na het eten, waar we lekker de tijd voor namen, hebben we nog een beetje geshopt en ik heb toch na de lunch nog maar even voor een uurtje een tukkie gedaan, omdat vanavond onze laatste avond met z;n zessen is (Jasmijn, Peggy, Maureen, Rianne en Robbin en lotte) dus --> party time ;) Voor het eten gingen we in de Cuba bar de film ‘Beethoven’ kijken, over die hond ;) was leuk , Rond 21:00 zijn we naar Santa Fe gegaa, omdat ze daar echt super lekkere pizza’s maken! Nadat je ze hebt besteld gaan er gelijk een paar mannetjes deeg kneden, ananas snijden, tomatensaus maken.. Verser kan niet :D Na het ijsje toch maar weer naar de Cuba bar, want daar is het toch het gezelligst;) We gingen Kingsen :P een drankspelletje waar niet iedereen even goed in was :P En het werd ongeveer even laat als gister :).

• 10 Augustus 2010 - 20:03

Marije:

Ik ben al lang al terug, maar jouw verhalen blijven leuk :) En zo vers was het in Ghana ook, al dat eten. En Kingsen hebben wij ook gedaan, met een stel Zweden, Amerikanen en weet ik veel wat nog meer. Echt heel leuk :) Maar waarom ik t nou zeg: onze reizen verschillen toch wel heel weinig hè ;)
    Veel plezier nog! Komt vast goed :D

Xx,