kakkerlakken keutels... :( - Reisverslag uit Assonora, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu kakkerlakken keutels... :( - Reisverslag uit Assonora, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

kakkerlakken keutels... :(

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 Juli 2010 | India, Assonora

30 juli 2010 dag 28

Vandaag vooral tassen gepakt en nog mooi aangezeten :) . Om 17:30 uur vertrok onze taxi naar Tivim, waar we rond 20:00 uur aankwamen. Het eten was lekker, en de bedden prima, er liepen alleen vanavond al 5 kakkerlakken door onze kamer die keutels als hagelslagjes produceren :P Wat ben ik blij met m’n klamboe :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Assonora

Lotte

2 juli is het zo ver: in het vliegtuig naar India :D Ik ben daar ongeveer 6 weken, waarin ik mooi het land ga bekijken, en twee weken vrijwilligers werk ga doen. Vandaag heb ik mijn vliegreis geboekt... Ik kijk er nu al naar uit :) Maar eerst nog even die examens...

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 23239

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

India

Landen bezocht: