Goa! strandweek in de regentijd :P... - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu Goa! strandweek in de regentijd :P... - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Goa! strandweek in de regentijd :P...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Juli 2010 | India, Pololem


26 juli 2010 dag 24

Na om 7:30 u aangekomen te zijn, gingen we om 11 uur ontbijten. Tijd om nog even te slapen dus. In tegenstelling lag ik klaarwakker in mn bed en ben ik maar gaan douchen, tas utpakken, wasje draaien, tas uitpakken, wasje draaien, klamboe ophangen enzo. Het eten was lekker :) ze heten hier niet zoveel Indiaas, dus ik had een tosti als ontbijt :) Na drie weken niet echt een grote ramp ;) De rest van de dag het dorpje verkend, Het strand is mooi! ‘S avonds het locale drankje Fennie geprobeerd met Jasmijn… Een shotje bereid met cashewnoten, ongeveer 40 procent, en niet lekker ;) het was wel een gezellige avond, lag rond 00:30 in bed :P .

p.s. Kirst, gefeliciteerd met je verjaardag ;) :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pololem

Lotte

2 juli is het zo ver: in het vliegtuig naar India :D Ik ben daar ongeveer 6 weken, waarin ik mooi het land ga bekijken, en twee weken vrijwilligers werk ga doen. Vandaag heb ik mijn vliegreis geboekt... Ik kijk er nu al naar uit :) Maar eerst nog even die examens...

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 23235

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

India

Landen bezocht: