Goa! strandweek in de regentijd :P... - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu Goa! strandweek in de regentijd :P... - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Goa! strandweek in de regentijd :P...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 Juli 2010 | India, Pololem

26 juli 2010 dag 24

Na om 7:30 u aangekomen te zijn, gingen we om 11 uur ontbijten. Tijd om nog even te slapen dus. In tegenstelling lag ik klaarwakker in mn bed en ben ik maar gaan douchen, tas utpakken, wasje draaien, tas uitpakken, wasje draaien, klamboe ophangen enzo. Het eten was lekker :) ze heten hier niet zoveel Indiaas, dus ik had een tosti als ontbijt :) Na drie weken niet echt een grote ramp ;) De rest van de dag het dorpje verkend, Het strand is mooi! ‘S avonds het locale drankje Fennie geprobeerd met Jasmijn… Een shotje bereid met cashewnoten, ongeveer 40 procent, en niet lekker ;) het was wel een gezellige avond, lag rond 00:30 in bed :P .

p.s. Kirst, gefeliciteerd met je verjaardag ;) :D