cashewnotenbomen in de spice farm :P - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu cashewnotenbomen in de spice farm :P - Reisverslag uit Pololem, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

cashewnotenbomen in de spice farm :P

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 Juli 2010 | India, Pololem

28 juli 2010 dag 26
Vandaag heeft het redelijk vaak geregend. Evengoed een leuke dag gehad, we hebben twee kerken gezien die best wel indrukwekkend waren, daarna gingen we naar de ‘spice farm’, een grote tuin waar allerlei kruiden groeiden en cashewnoten die we ook konden proeven :) We kregen nog een bloemenketting om ons nek en een rode sip op ons voorhoofd en het hele feest was complete :P ‘s avonds zijn we nah et eten weer naar de Cuba bar gegaan, voor een cocktail of een biertje :) (jaja, we zijn hier ware alcoholisten aan het worden :P) Toen we eigenlijk wilden gaan rond een uur of twaalf raakten we aan de praat met 4 jongens uit India. Was heel gezellig met z’n allen, en ook een goedkoop avondje, want een flesje bier kost hier zo’n 40 roepie :P (=70 ct) haha. Rond 3:30 gingen we maar weer s op ‘huis’ an ;)