foto's, foto's, foto's! - Reisverslag uit Mysore, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu foto's, foto's, foto's! - Reisverslag uit Mysore, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

foto's, foto's, foto's!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Juli 2010 | India, Mysore

hier een groot aantal foto's van de eerste weken. het grootste aantal heb ik geplaatst bij ' losse foto's, omdat ik of niet meer weet bij welk verslag ze horen, of ze horen nog niet bij een verslag. Sommige heb ik wel bij het verslag geplaatst, een stuk of 6 denk ik. :P
ik mag er maximaal 60 uploaden, dus als dat vol is ( heb er nu 44) dan wis ik gewoon weer de eerste ofzo, of ik ga verder op hyves!
ik zie nog wel ;)
Ik vind het leuk om jullie berichtjes te lezen! en zal aankomend weekend weer ff mn verslagjes updaten ;)
hopelijk zijn ze niet al te saai, maar vlot te lezen :P haha!
tot kijk :)
Kus Lot

  • 16 Juli 2010 - 14:19

    Kasper!:

    heey lot! super vet je foto's..
    zitten hele mooie tussen en hele indrukwekkende bouwwerken!
    leuk om te zien wat je allemaal al hebt gezien :D
    xxx kas

  • 16 Juli 2010 - 16:57

    Linda R:

    Hee Lot! echt super leuke foto's. wat een belevenissen allemaal super hoor, wat zal jij blij zijn dat je heen ben gegaan!:D
    nou meid heel veel plezier nog! geniet ervan.

    Liefsx

  • 16 Juli 2010 - 18:07

    Niels Van 't Hoff:

    Hee Lotte!!
    Leuke foto's hoor! Vooral die PSV vrachtwagen natuurlijk!!!
    Veel plezier nog!!
    xx

  • 17 Juli 2010 - 06:24

    Edo:

    Ha Lotte,

    Wat een reis, en wat een foto's!
    Ik lees met belangstelling je verslagen.

    e.

  • 17 Juli 2010 - 12:19

    Sanne:

    Wauw! Echt leuk dat wij nu ook een beetje beeld krijgen van jou reis!! Al die bergjes met Kleurstof? dat is echt een mooie foto jammer dat hij bewogen is. Maar echt super dat je dit zo goed bijhoudt!!

    XX

  • 18 Juli 2010 - 11:33

    Wessel:

    Hey Lotje...hier dan een berichtje van mij..Whoow...zeer boeiend en erg leuk jou verslag..wat een belevenis allemaal in zoon land he...maar respect voor jou..omdat jij dit allemaal mee maakt..en ik weet wat je mee kan maken in zoon land.
    Ik blijf jou zeer zeker volgen ennuuh geniet lekker en doe voor zichtig ok
    Dikke kus ..Wess

  • 18 Juli 2010 - 13:09

    Linda L:

    Wat een super leuke foto's Lot! Het ziet er echt mooi uit :D En wat een verschil is het met hier zeg! Nou veel plezier nog he! En inderdaad echt leuk dat je zoveel verhaaltjes schrijft :)
    xxx

  • 18 Juli 2010 - 18:12

    Mam:

    He Lot, alweer twee weken op pad.Het gaat wel snel! Dat zal bij jou ook wel zo voelen.We blijven lekker bij en ik vind je verhalen heel grappig. We zijn vandaag bij ome Reinder geweest en je moet van hem de hartelijke groeten hebben. Fijn dat het eten allemaal een beetje begint te smaken.We verzorgen nu ook maar Roos bij gebrek aan Lot.Goed lieverd pas goed op jezelf [ja ja dat zeggen moeders]. Ik kijk uit naar je verhalen en je mooie foto's.
    Kus mam

  • 19 Juli 2010 - 11:04

    De Reisleidster:

    Hee lieve lot!

    We missen je hier allemaal heeel erg! helemaal raar onze lottie, de grote wereld in! Ik hbe net weer wat verhalen van je gelezen! warme chocomelk met taart! hmmmmm:P! haha ik ben super blij dat je het naar je zin hebt! ik mis alleen nog foto's van je zelf! we willen je wel weer eens zien na zoon lange tijd! maar ik zie al staan dat je over 27 dagen weer back in town bent! whhoeehoeee! ik kijk er al naar uit!

    Heeeeeeel vel plezier en een dikke pakkerd;)
    xxxx Chantal!

  • 21 Juli 2010 - 17:38

    Marleen:

    Hai Lotte!
    Af en toe kom ik s op je site terecht en lees ik je verhalen! Ik vind ze echt heel gaaf. Leuk dat je zoveel ziet en meemaakt:) Je foto's geven er ook een leuk beeld bij!
    Geniet er van!
    xx Marleen

  • 22 Juli 2010 - 16:22

    Laurien:

    Lotje!
    Ah ik ben echt jaloers!
    Je fotos, mooi man!:D
    Nou geniet lekker en ik zie je wel weer bij syngie! :D

    Kus!

  • 26 Juli 2010 - 15:10

    Kim:

    Super mooi al je foto's, wat heb je al een hoop gezien!! Héél erg indrukwekkend!! :D

    xxx

  • 30 Juli 2010 - 20:53

    Jacob:

    spacende dinge zeg :D
    tof man.
    (eerste keer dat ik kijk :O)
    nouja veul plezier in t verre oosten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mysore

Lotte

2 juli is het zo ver: in het vliegtuig naar India :D Ik ben daar ongeveer 6 weken, waarin ik mooi het land ga bekijken, en twee weken vrijwilligers werk ga doen. Vandaag heb ik mijn vliegreis geboekt... Ik kijk er nu al naar uit :) Maar eerst nog even die examens...

Actief sinds 06 April 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 23456

Voorgaande reizen:

02 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

India

Landen bezocht: