een aap in de kamer! - Reisverslag uit Mysore, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu een aap in de kamer! - Reisverslag uit Mysore, India van Lotte Bloemendaal - WaarBenJij.nu

een aap in de kamer!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Juli 2010 | India, Mysore

Vandaag hebben we niet zo lang in de bus gezeten, 5 kwartier in totaal :) (ongeveer) We zijn in de tempel ter ere van Shiva geweest, weer erg mooi. Maar al die tempels beginnen toch steeds meer op elkaar te lijken... vervolgens gingen we naar een soort rivier, waar iedereen zich aan het wassen was, of de kleren aan het wassen was, of ik wil niet weten wat nog meer allemaal :PMaar heel leuk om te zien! toen we rond 15.00 u terug kwamen bij het hotel, hadden Robbin Rianne en ik wel zin om te zwemmen, en dat kan bij de duurdere hotels in de stad. Dus wij naar hotel Regaalis op onze badslippertjes... de deur werd open gehouden en door de prachtige hal liepen we naar de 'reception'. daar hadden we minder succes, het zwembad was wegens onderhoud deze maand gesloten. Hij verwees ons verder naar het volgende hotel, Royal Orchid Metropole... Daar ondergingen we het zelfde ritueel, met deze keer meer succes. de man achter de balie schreef een bonnetje uit van 3x 300 RS (=5 euro per persoon(!)) Maar aangezien hier bijna alles goedkoop is (behalve vruchtenyoghurt, shampoo, wc-papier en andere dingen :P) hadden we het er wel voor over voor het weinig indrukwekkende zwembad. Wel werden er netjes kussens op de ligstoelen gelegd, en kwam een andermannetje weer handdoeken brengen... alleen cocktails ontbraken nog! ;) Toen we weer in het hotel waren bleek er ineens een aap op onze kamer te zitten, maar hij was gelukkig al weggejaagd :) Hij was door het raam geklommen en had een flesje met mangosap opengemaakt (ja, apen zijn slim!) en omgegooit, nu plakt alles, maar er is gelukkig niets weg :)